Kommunikációs, önismereti képzés szakembereknek, segítőknek

Mindenkinek, aki emberekkel foglalkozik, szüksége van jó kommunikációs készségekre. Az egészségügyben különösen fontos, hogy jól küldjünk és fogadjunk üzeneteket. Kutatásokból tudjuk, hogy a páciensek kevésbé emlékeznek a kezelés technikai részleteire — ennél sokkal fontosabb számukra az emberi tényező.

Gyakran szembesülünk azzal, hogy a szakemberek nem tudják és nem merik megkérdezni a pácienseik mentális egészségére és lelkiállapotára irányuló kérdéseket. Pedig ezek azok a kérdések amik lehetőséget adnak arra, hogy jobban megismerjék és segíteni tudják a hozzájuk fordulókat. A kommunikációs készség fejlesztésével és annak integrálásával a gyakorlatba egy biztonságosabb közeget tudnak teremteni pácienseik számára .

A képzés témái melynek sorrendje és hangsúlyai a helyzet függvényében változhatnak:

* a nem-verbális kommunikáció

* a figyelmes hallgatás

* együttérzés és a tartalom visszatükrözése

* együttérzés és az érzelmek visszatükrözése

* én-tudatosság és mindfulness

* az erő szövetség kialakítása

*a szakember-páciens konzultáció sajátosságai ( betegtájékoztatás, közös döntéshozatal, célkitűzés, szuggesztív kommunikáció)

* a motivációs interjú

* kommunikáció különböző betegcsoportokkal (akut betegek, idősek, gyermekek, függőséggel küzdők)

* kulturális érzékenység

* traumatudatosság

 A képzés minimum 8 fő jelentkezésével indul. Jelentkezési határidő november 19. A képzés díja 2 részletben, jelentkezéskor 50% és a tanfolyam kezdetekor a maradék 50%.

Kapcsolat